Pages

Monday 23 January 2012

Indah yang luar biasa! tapi, aku biasa aje.. hikhik

bismillah..

assalammualaikum dan salamat tahun baru cina! yeay! . =)

sementara menunaikan solat isyak.. tbe2, hati aku seperti ditarik-tarik dan dipujuk-pujuk untuk menaip sesuatu dalam blog.. ok, bermule semalam ak dapat rasekn seperti ade sesuatu yang tak kena dengan diri aku.. ok, peeps.. let me share, yg aku sebenarnye tgah D.I.L.E.M.A . someone confess kat aku yang dy suke aku!.. bt then, masalahnye skrgkan.. ermm.. someone yg confess tu, related wif Mr. yang aku suke dulu..! damn! speachless doe! anyway, ak bkan xsuke kat org yg confess tu, but kalau aku tgok dy je ak akan teringat kat Mr yg aku suke tu plak.. so, secare tidak langsungkn, aku rse ianya memberi kesan pada aku.. UNFAIR!

to b honest, sjak ak ngan Mr da xde pape.. i try ma best to forget him.. sdikit demi sedikit.. hurmm.. so, after a few months aku rase aku da lega la sebab ak dapat rase yg suhu badan ak dah cool je..ekk* hahharhar.. tp, since org tu confess kat aku kan.. ak xtau la, adekah adil aku cintekan dy nanti, sedangkan sebenarnye ak masih lagi teringat kat Mr.. aduhh.. terpanah  beb! korang mesti faham kan? kan? *angguk cepat! hakhakhak.. yela, bile ak  pandang org tu je, aku dapt rase aku macam ngan Mr..padahal tu, bukan! klon je! arr... *tbe2, kening aku berkerut..  err.. bukan setakat muke je.. perangai dy pn ade yg lebih kurang same ngan Mr.. waaaaaaaaaa~ ak dah gtau kat org tu, aku xnak bagi harapan pape..  malah, aku menasihati dia supaye berusaha mencari yang lebih baik..aku kecewa! frust lg! ermm..macam mane aku nak bagi adil perasaan aku kt org tu.. tak baik kn klau aku terime dy sekarang, kalau aku xyakin nak memberi cinta sepenuhnya.. awak, awak.. hurmm.. ape pn xbole.. namun, menurut kate2 saudara peminat saya tu.. ceh* dy nasihatkan saya

' hidup perlu diteruskan, cube hargai org yg suke kat mira.. jangan toleh ke belakang..'

oh, bro.. thanks! tp, perasaan xbole nak tipu.. hukhuk..saya cube ea untuk bg peluang..

kepada Mr, take care.. im adore u lg tau!  =')
*tu pn kalau dy tau.. dy xtau pn k.. so, marilah bersenang lenang menaip di sini.. 

jadi, untuk menampakkan manfaat aku buat blog ni, aku pn nak share la pasal bnde ni.. huhu.. karang,kalau aku biar je blog ni, bersarang la plak kn.. taik cicak bersepah plak.. hahaha.. this is a part of my diary.. diary ke klau dah bg org bace?? hahaha.. so, diperlantakkan situ ye! 


but, ade lg... kat bawah ni, aku bersama sisters..meh tgok meh! hehe..jemputlah makan jemput2.. ehh*
.
.

ok, ni lah adik beradik aku kat tempat aku study..sesuai lah! aku pn tade kakak mahupun adik perempuan, maka mereka inilah merangkap kakak2 aku ye! aku adik! hahahaha.. lol~ nway, i love u all tau! and aku rase korang tahu, aku yang mane.. of course la yg girang dan nampak sewel kt depan sekali tu... hakhak..

tp, untuk pic sterusnye ni, sekadar penambah manis je .. hakhakk.. gambar terencat!  kak kemal kate macam pic baby kena agah.. harhar.. tau x agah tu ape? hurmm  xtau, tnye org ea.. malu bertanye, sesat jalan tau.. ehh! hehe.. 


p/s: tbe2 aku rase pintu hati aku terbukak~ huh??? tetttttt~ 

No comments:

Post a Comment